فراخوان مشمولان دیپلم و زیر دیپلم به خدمت سربازی



اخبار,اخباراجتماعی, سازمان وظیفه عمومی ناجا

 سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان مهر ماه ۱۳۷۶ را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن فراخوان كلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان مهر ماه ۱۳۷۶ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام كرد: كلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ مهر ماه سال ۱۳۹۴ دریافت كرده اند، می بایست در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ
تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۳۹۴ هستند، می بایست راس ساعت ۶ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۹/ ۰۷/۹۴ به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن سایر استان های کشور
تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۳۹۴ هستند راس ساعت ۷صبح یکشنبه مورخ ۱۹/ ۰۷ /۹۴ به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

 اخبار اجتماعی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------