کشف یک مرکز غیرمجاز ترجمه در وزارت بهداشت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی , مرکز غیرمجاز ترجمه در وزارت بهداشت

 کاظمی از کشف یک مرکز غیرمجاز ترجمه در وزارت بهداشت خبرداد و گفت: اقدامات لازم جهت معرفی متخلفان به مراجع قضایی در حال انجام است.

سید علی کاظمی درگفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به کشف یک مرکز غیرمجاز در وزارت بهداشت اظهارکرد: در اطلاعات بدست آمده مشخص شد که یک نفر از کارمندان وزارت بهداشت در بحث ترجمه رسمی مدارک پزشکان دخالت داشته است.

مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه افزود: این فرد با همکاری شخصی که سابقا دارای مرکز غیرمجاز در وزارت بهداشت بود، نسبت به جمع آوری اسناد و ترجمه غیرمجاز پزشکان و اطبا با هزینه گزاف اقدام می نمود.

کاظمی همچنین گفت: خوشبختانه این فرد شناسایی شده است و هماهنگی های لازم با حراست وزارت بهداشت برای برخورد با این کارمند انجام شده و اقدامات لازم جهت معرفی آنان به مراجع قضایی در حال انجام است.

بر اساس گزارش میزان، مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه پیش از این از کشف و تعطیلی دارالترجمه غیرمجاز در وزارت بهداشت خبرداده بود .

وی دراین رابطه گفت: با هوشمندی بازرسان اداره کل اسناد و امور مترجمان قوه قضاییه ، دارالترجمه غیرمجاز با عنوان دارالترجمه رسمی وزارت بهداشت کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

وی گفت: این دارالترجمه با مساعدت شرکت تعاونی مصرف وزارت بهداشت بدون اخذ مجوز لازم در این محل تشکیل شده و نسبت به ترجمه رسمی مدارک پزشکی و ریز نمرات پزشکی اقدام می‌کرده است.

مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضاییه خاطرنشان کرد: با هوشمندی بازرسان این اداره کل نسبت به شناسایی و تعطیلی دارالترجمه غیرمجاز اقدام شده که  با همکاری مسئولان حراست وزارت بهداشت نسبت به پیگیری قانونی متخلفان اقدام می شود.

 

 اخبار اجتماعی  - میزان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------