واکنش سیدحسن خمینی به فاجعه «ستایش»



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,حسن خمینی

واکنش سیدحسن خمینی به فاجعه «ستایش»:
ظلم و حق کشى ملیت و دین ندارند؛ شرمندگى این مسئله براى ما صاحب خانه ها مى ماند

یادگار گرامی امام با خانواده مرحومه ستایش قریشی دختر افغان ساکن ایران که چند روز پیش، پس از آزار و اذیت به نحوی فجیع به قتل رسید، ابراز همدردی کرد.

به گزارش انتخاب ، آیت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خبر بسیار تلخ بود. و عجیب اینکه در عصر انفجار اطلاعات دیر مطلع مى شویم." ستایش "دختر بچه افغانى آزار مى بیند و کشته مى شود. از این جهت هیچ فرقى بین افغانى و ایرانى نیست ولى شاید این اتفاق اندکى تلخ تر و شکننده تر است. کسانیکه در غربت زیسته باشند و یا از "غربت کشیدگان" مصایب آن را شنیده باشند، در مى یابند که اندوه و مصیبت در غربت سخت تر و دردناک تر است. هر چند مى توان گفت برادران و خواهران افغانى ما در این کشور کمتر احساس غربت مى کنند ولى باز نباید غربت را دست کم گرفت. سر بسته بگویم که ظلم، حق کشى، اجحاف و تعدى، ملیت و دین ندارند هر چند شرمندگى آن براى ما صاحب خانه ها مى ماند؛ صاحب خانه هاى مسلمان و شیعیان على و فاطمه ، همان که فرمود " الجار ثم الدار".

با خانواده ى "دخترکم " که مظلومانه روى در نقاب خاک کشید، همدردى مى کنم و براى برادران و خواهران افغانى خویش که عمرى را با طعم تلخ آوارگى زیسته اند، یک زندگى با ثبات و آکنده از سربلندى و افتخار آرزومندم.

 اخباراجتماعی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------