ثبت 6000 تجاوز جنسی در ارتش آمریکا



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,ارتش آمریکا

 یک مقام پنتاگون گفت بیشتر موارد تجاوز های جنسی در ارتش به علت ترس از برخورد بد و انتقام جویانه اعلام نمی شود.

به گزارش  صداوسیما، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز پنجشنبه در گزارش سالانه خود اعلام کرد ارتش آمریکا حدود شش هزار گزارش از تجاوزات جنسی در سال 2015 در ارتش آمریکا دریافت کرده است که رقم مشابه در سال 2014 نیز گزارش شده بود اما همه موارد اینگونه جرایم اطلاع داده نمی شود. 

گزارش وزارت دفاع آمریکا می گوید این آمار ثبت شده در سالهای 2014 و 2015 نسبت به سال 2012 که سه هزار و 604 مورد ثبت شده بود افزایش زیاد را شاهد است. 

نیت گالبرایت مشاور اجرایی دفتر مبارزه با تجاوزات جنسی در پنتاگون گفت این مسئولان گفته اند این آمار افزایش اعتماد نظامیان را به اعلام این جنایت نشان می دهد اما احتمالا همه این تجاوزات جنسی اعلام نمی شود.

وی افزود تنها 40 درصد قربانیان زن و 10 درصد قربانیان مرد موارد تجاوز جنسی را اطلاع می دهند. 

ژنرال کمل نیکلاس که ریاست دفتر مبارزه با تجاوزات جنسی پنتاگون را برعهده دارد به خبرنگاران گفت مشخص نیست که آیا شمار تجاوزات جنسی که اطلاع داده می شود به اوج خود رسیده است یا نه.  

گالبرایت گفت 19 درصد از اعلام تجاوزات جنسی در سال 2015 از طرف مردان بوده است.  


این گزارش می گوید 68 درصد کسانی که چنین جرایمی را اطلاع می دهند با رفتاری منفی از همکاران یا فرماندهان خود مواجه شده اند. 

وی افزود در 38 درصد مواردی که اطلاع داده شده است قربانیان با اقدامات انتقام جویانه که سطح نقض حقوق نظامی را بالا برده است مواجه می شوند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------