«دبی» مقصد مدل‌های فراری ایران



 اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی , مدلینگ

در پی موج بازداشت‌ها و محدوديت‌هاي اخير براي آرایشگاهها، مزون‌ها و آتلیه‌های عکاسی در ایران، برخي از فعالان ایرانی که در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کنند به دبی در کشور امارات متحده عربی می‌گریزند.

به گزارش بهار  نیوز  به  نقل  از  دیلی میل، نيروهاي امنيتي ایران در 2 عملیات با نام رمز "عنکبوت"، 170 نفر که در زمینه طراحی لباس، آموزش طراحی لباس، مدیریت مزون، مدلینگ، عکاسی و آرایشگری فعالیت داشتند شناسایی شدند. بر اساس این گزارش "برای 29 تن از مدیران اصلی و مرتبطین آنها پرونده قضایی تشکیل شد که منجر به بازداشت 8 نفر و احضار بقیه افراد گردید و اماکن مرتبط نیز با حکم قضایی پلمب شد."

به گزارش دیلی میل، یک زوج جوان ایرانی که به کار مدلینگ اشتغال داشتند، از ترس دستگیری و زندان، ترجیح دادند که از کشور خود فرار کرده و به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی بروند. الناز گلرخ، مدل و متخصص گریم، زندگی جدید خود را در شهر دبی آغاز کرده و در زمینه تبلیغات مکمل‌های پروتئینی، ساعت و محصولات زیبایی فعالیت می‌کند و با پست سلفی‌های خود در صفحه اینستگرام، اکنون 638 هزار فالور دارد. حمید فدایی، همسر الناز هم مدل مرد است از ایران گریخته و اکنون در کنار همسرش در دبی زندگی می‌کند. او نیز در کار تبلیغ ساعت است و صفحه اینستگرام او 201 هزار نفر فالور دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------