جزئیات ثبت نام کارت منزلت برای شهروندان بالای 65سال



 اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی, کارت منزلت

فرهنگسرای امید در راستای تکریم سالمندان پایتخت و بهره‌مندی آنها از خدمات فرهنگی هنری مراکز سازمان فرهنگی هنری و همچنین برخی از خدمات شهرداری تهران، از سایت صدور کارت منزلت ویژه سالمندان بالای ۶۵ سال رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا ، زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه 13 ضمن اعلام این خبر افزود: این سایت برای رفاه حال سالمندان تهرانی بالای ۶۵ سال و به منظور حذف رفت و آمدهای شهری و سهولت ثبت نام سالمندان طراحی شده است. پیش تر سالمندان تهرانی برای ثبت نام و صدور کارت منزلت به صورت حضوری به فرهنگسرای امید مراجعه می‌کردند ولی با پیگیری‌های به عمل آمده و به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سایت ثبت نام و صدور کارت منزلت شهروندی طراحی شد.

اشرفی با ارایه توضیحاتی بیشتر تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وبگاه manzelat.farhangihonari.ir مراجعه کنند و ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام اقدام به نام نویسی‌کرده و پیگیر روند صدور و دریافت کارت خود باشند. همچنین نحوه ارسال کارت منزلت از دو طریق مراجعه حضوری و یا ارسال پستی خواهد بود.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس فرهنگسرای امید ضمن بیان این مطلب که خدمات در نظر گرفته شده بصورت رایگان و یا با تخفیف ویژه است که استفاده رایگان از سالن های سینمایی فرهنگسراهای تهران، استفاده رایگان از دوره های آموزشی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برای یک کلاس در هر فصل، استفاده رایگان از سالن های ورزشی و استخرهای تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری و شهرداری تهران (منطقه محل سکونت)، عضویت رایگان کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهره مندی از خدمات حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو)، بهره مندی از سایر خدمات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بصورت رایگان و بهره مندی از فعالیت های تخصصی سالمندی در فرهنگسرای امید 0گروه کر، کانون شعر، کانون نمایش و...) است.

بنا براین گزارش، فرهنگسرای امید در میدان امام حسین، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام واقع شده است.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------