توضیح شهرداری تهران درباره غرق‌شدن یک دختربچه در حوضچه پارک



 اخبار اجتماعی,خبرهای   اجتماعی, شهرداری

شهردار تهران به بازرسی شهرداری دستور داد تا ابعاد حادثه فوت کودکی در پارک شهدای گمنام تهران را بررسی کند.

 به  گزارش  ایسنا ؛در پی فوت دختربچه‌ای در بوستان شهدای گمنام شهرداری منطقه 15، روابط عمومی شهرداری مذکور طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد: شهرداری منطقه 15 ضمن اظهار تاسف نسبت به وقوع این حادثه، مراتب همدردی خود را با خانواده این کودک اعلام می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه، بررسی‌های به عمل آمده نشان داده که شامگاه دیروز مادری مفقود شدن فرزند خردسال خود را به مراجع انتظامی اعلام می‌کند و خواستار یافتن وی می شود و با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط مادر کودک، ماموران کلانتری مشیریه با کمک مدیران شهری و عوامل آتش‌نشانی به جست‌وجوی کودک مفقود شده می‌پردازند که در نهایت کودک را که در حوضچه بوستان غرق شده بود، پیدا می‌کنند و تحویل مراجع قانونی می‌دهند.

براساس این گزارش، با توجه به اینکه تاکنون علت دقیق فوت کودک مشخص نشده است، مراجع انتظامی و قضایی در حال پیگیری موضوع هستند و پس از مشخص شدن علت حادثه اطلاعات متعاقبا اعلام می‌شود و شهرداری تهران نیز از طریق نهادهای نظارتی خود در حال پیگیری موضوع است.

به گزارش ایسنا، پس از وقوع فوت دختربچه خردسال در بوستان شهدای گمنام، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران نیز دستور پیگیری موضوع و روشن شدن زوایای مختلف و پنهان این حادثه را صادر کرد.

در پی این حادثه، قالیباف به بازرسی شهرداری تهران دستور داده است تا ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------