ارتباط هک موقت حساب اینستاگرام سردار سلیمانی با پروژه "عنکبوت 2"



روزنامه اسرائیلی "هاارتص" با اشاره به هک چند ساعته حساب کاربری منتسب به سردار سلیمانی ادعا می کند که این هک هدفمند و بخشی از جنگ علیه ایران در رسانه های اجتماعی بوده است.

 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی ,سردار سلیمانی

  این روزنامه اسرائیلی می نویسد:"رسانه های اجتماعی به طور موقت حساب کاربری سردار سلیمانی را از دسترسی خارج کردند. این نشان دهنده بخشی از روابط پیچیده میان ایران و رسانه های اجتماعی است. خبرگزاری فارس اشاره کرد که در اینستاگرام جزئیات صفحه کاربری سردار سلیمانی با بیش از  320 هزار دنبال کننده از دسترس خارج شده است. "تامارا ایلام گیندین" کارشناس مسائل خاورمیانه در کالج "جروزالم شالم" معتقد است که این موضوع می تواند در ارتباط با خبر اعلام شده از سوی ایران درباره برخورد با مدلینگ و مسدودکردن حساب های کاربری مرتب در اینستاگرام نیز باشد. شاید بتوان این موضوع را یک پاسخ متقابل دانست.

به گزارش خرداد، "راز زیمت" کارشناس در مرکز موسوم مرکز مطالعات ایران در دانشگاه تل اویو ادعا می کند که رابطه دوگانه ای میان ایران و فیس بوک وجود دارد و در این باره می گوید:"دولت ایران به خوبی نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی را می داند. برای مثال، می توان به حساب های سیاستمداران ایرانی در شبکه های اجتماعی نیز اشاره کرد. خوبست توجه کنیم که احمدی نژاد سعی کرد تا با استفاده از ده ها حساب کاربری در شبکه های اجتماعی پیام رسانی کند".

 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی ,سردار سلیمانی


این رسانه اسرائیلی در پایان اذعان می کند که اقدامات اخیر هکرها علیه صفحه سردار سلیمانی بی نتیجه است و در این باره می افزاید:"زیمت باور دارد که تلاش ها برای هک کردن شخصیت های مهم ایرانی شانس کمی برای موفقیت در اینترنت دارند حتی پس از هک شدن حساب کاربری سردار سلیمانی نیز حساب های دیگری با جست و جو در اینستاگرام با نام او پیدا می شدند یکی از این صفحات که پس از هک شدن حساب قبلی او باز شد شش هزار دنبال کننده داشت و دیگری 45 هزار دنبال کننده. اینستاگرام از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------