برخورد شدید با جرایم مسلحانه و باندهای جرایم خشن



 اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,جرایم مسلحانه

فرمانده نیروی انتظامی از برخورد شدید با جرایم مسلحانه و باندهای جرایم خشن خبر داد.

 به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش روسای پلیس آگاهی سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با باندهای خشن گفت: سال گذشته بیش از ۵ درصد در سرقت کاهش داشتیم اما برای پلیس احساس آرامش مردم بسیار مهم است برای همین در تلاش هستبم تا هماهنگی بین مردم و پلیس را در جهت کاهش جرایم ارتقا دهیم.

وی دیگر اولویت پلیس را در برخورد با باندهای بزرگ دانه درشت ها و دانه کوچک ها برشمرد و گفت: توجه به دانه درشت ها باعث نادیده گرفتن دانه کوچک ها نمی شود.

وی درباره اهداف برگزاری این همایش گفت: بررسی عملکرد همکاران در سال گذشته و برنامه ریزی و تبیین برنامه ها و برطرف کردن نقاط ابهام از اهداف برگزاری این همایش است.

وی برخورد و مقابله با باندهای قاچاق کالا و ارز را از اقدامات مهم پلیس در سال ۹۵ برشمرد و گفت: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در ماه های آینده خبرهای خوبی برای مردم داریم.

اشتری ادامه داد: ماموریت دیگر پلیس مقابله با سرقت است در سال ۹۳ قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازی شد و امسال نیز این مقابله تقویت می شود.

اشتری افزود: با تجهیزاتی که پلیس در اختیار دارد اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه در امر سرقت تشدید می شود و ضمن اعلام دستورات لازم به استان ها اعلام شده تا مسئولان در امر سرقت یاری کرده و سهم خود را در راه مبارزه مشخص کنند.

وی به استرداد اموال مسروقه به مالباختگان اشاره کرد و گفت: اموال شناسایی شده با همکاری مردم و بخشی از دستگاه ها در تلاشیم تا اموال مسروقه به مالباختگان بازگشت داده شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: به همین دلیل امسال شناسنامه ای برای اموال مسروقه تهیه می شود تا با کمک دستگاه های مربوطه اموال کشف شده به صاحبانشان برگردند، هرچند ابن امر فرایند طولانی مدت است اما در استرداد اموال مسروقه تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی، در این فرایند موانعی وجود دارد که همه آن در اختیار پلیس نیست.

اشتری به راه اندازی سامانه فوریت های پلیسی در فضای مجازی در سال گذشته گفت: شهروندان هر گونه سرقت در فضای مجازی را می توانند از طریق این سامانه اطلاع رسانی کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------