فرمانده ناجا : تکفیری ها و داعش در داخل مرزهای ایران نفوذی نداشتند



 اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی, فرمانده نیروی انتظامی

  فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت که تا کنون گزارشی از تحرک و نفوذ تکفیری ها و داعش در داخل مرزهای کشور نشده است.

 به گزارش  ایرنا ؛سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود : هر چند در جدار مرزها درگیری هایی را با تکفیری ها داشته ایم ، اما در داخل مرزها نفوذی نداشتند.


وی با بیان اینکه مرزهای کشور امن و انسداد در تمامی نقاط حساس صورت گرفته است، بیان داشت: اکنون علاوه برحضور فیزیکی در نقاط حساس مرزها ، با امکانات و تجهیزات الکترونیکی نیز مرزهای کشور تحت نظارت و امنیت قرار دارد.


فرمانده به شناسایی اعضای گروهک تروریستی پژاک در مرزهای غربی کشور اشاره کرد و گفت که این عناصر تروریستی با همکاری اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند و مقادیری مهمات نیز از آن کشف و ضبط شد.


اشتری از دستگیری تعدادی تروریست در خاش نیز خبر داد و افزود : در درگیری با تروریست ها در شهر خاش ، پنج نفر از آنان به هلاکت رسیدند و یک نفر از نیروهای انتظامی نیز به شهادت رسید.


** اجرای طرح امنیت اجتماعی در سواحل
فرمانده نیروی انتظامی به اجرای طرح امنیت اجتماعی در سواحل استان های شمالی کشور اشاره کرد و گفت : هر ساله در فصل تابستان و شنا ، طرح ها و عملیات ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در سواحل خزر اجرا می شود.


وی افزود : نیروی انتظامی حضوری فعالی در سواحل دریای خزر دارد و بدون تعارف با معضلات اجتماعی و اخلاقی در سواحل برخورد می کند.


فرمانده ناجا گفت : در سه سال اخیر با همکاری دولت تدبیر و امید آمار غرق شدگان در سواحل دریای خزر 60 درصد کاهش یافت.


وی افزود : با همدلی و همزبانی مردم و مسئولان ، وضعیت امنیت استان مازندران نیز مثال زدنی است و نیروی انتظامی استان کارنامه خوبی در این خصوص دارد.


مازندران 338کیلومتر ساحل دریای خزر را در اختیار دارد. سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در سفر یک روزه به استان مازندران سردار سید محمود میرفیضی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی و از زحمات سه ساله سردارمسعود جعفری نسب در این سمت قدردانی کرد.


سردار میرفیضی پیش از این فرماندهی نیروی انتظامی را در استان های گیلان و گلستان برعهده داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------