مسمومیت ۶۵ عمره گذار الجزایری در عربستان



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی , مسمومیت عمره گذاران الجزایری در عربستانی

دولت الجزایر تحقیق درباره علت مسمومیت ۶۵عمره گذار این کشور را در عربستان آغاز کرده است.

به گزارش ایرنا، روز جمعه روزنامه غیردولتی الخبر الجزایر به نقل از مدیر سازمان حج وعمره این کشور به دنبال مسموم شدن این افراد آنان به بیمارستان ملک فیصل و ملک عبدالعزیز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

یوسف عزوزه افزود: ۶۰تن ازاین افراد پس از چند ساعت درمان از بیمارستان ترخیص شده اند ولی درمان پنج نفر دیگر همچنان ادامه دارد و مسمویت یکی ازآنان شدید گزارش شده است.

وی گفت: شرکت های تورگردان مسوول اعزام این افراد به عربستان با یک آشپز الجزایری برای تهیه غذا در طول سفر این عمره گذاران قرار داد بسته اند ولی این افراد در اثر خوردن یک وعده غذای فاسد مسموم شده اند.

به گفته وی، سازمان حج الجزایر در حال تحقیق وبررسی برای شناسایی عامل بروز این وضعیت است.مسمومیت این افراد ممکن است به دلایل مختلفی رخ داده باشد ولی مرغ مورد استفاده از غذای این افراد فاسد گزارش شده است.

وی ادامه داد : سازمان برای شناسایی و تعیین محل تهیه این مرغ های فاسد و چگونگی راه یافتن این ماده غذایی فاسد به غذای عمره گذاران الجزایری تحقیقات خود را ادامه می دهد.

وی به خانواده های این حجاج عمره گذار اطمینان دادحال همه این افراد خوب است و هیچ کدام در وضعیت بحرانی نیستند . ما نیز پیوسته حال آنها را جویا هستیم و پیگیر اطلاع رسانی کامل به خانواده هایشان هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------