پلمپ کارخانه شیر پگاه کرمان / کشف 5 تن شیر فاسد و مشکوک



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,پلمپ کارخانه شیر پگاه کرمان

 دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمب بخش هایی از کارخانه شیر پگاه کرمان خبر داد و گفت: با توجه به برآورد نماینده دانشگاه علوم پزشکی بیش از پنج تن محصول بسته بندی شده فاسد و مشکوک از این مجموعه کشف و توقیف شده است.

دادخدا سالاری در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان توزیع محصولات فاسد و مشکوک در انبارهای مختلف مشخص نیست و بررسی لازم در این زمینه در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پس از شکایت یکی از شهروندان، کارخانه شیر پگاه از سوی هیات عالی امنیت قضایی و بهداشتی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به ریاست معاون دادستان با همراهی نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پلیس اماکن مورد بازدید قرار گرفت.

دادستان کرمان گفت: در زمان حاضر به جز خط تولید شیر و سردخانه پنیر که برای جمع آوری روزانه شیر لازم است، مابقی اماکن پلمپ شده است.

وی افزود: واحدهای پلمب شده این کارخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار گرفته تا پس از کارشناسی لازم و انجام آزمایش های مورد نیاز، گزارش دقیق و قطعی در این باره ارائه شود.

سالاری گفت: در این راستا معاون کارخانه و ویزیتوری که اقدام به توزیع شیر فاسد در بازار می کرد برای اخذ اظهارات به پلیس احضار شده اند و تحقیقات لازم در این زمینه انجام شده است.

بازدید هیات امنیت غذایی از کارخانه شیر پگاه کرمان شامگاه پنجشنبه 27 خرداد ماه انجام شد.


پیگیری خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کارخانه شیر پگاه ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------