دادستان کل کشور: منتظر عزل مدیران متخلف با فیش‌های رقم های میلیونی هستیم



 اخبار اجتماعی  ,خبرهای اجتماعی,دادستان کل کشور

دادستان کل کشور با اشاره به موضوع فیش‌های مطرح شده در رسانه‌ها و تاکید رئیس‌جمهور در برخورد با مدیران متخلف، گفت: منتظر عزل مدیرانی هستیم که تخلف آنها اثبات می‌شود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر درباره برخورد دستگاه قضا با فیش‌های حقوقی مدیران که رقم‌های میلیونی در آنها مشاهده می‌شود، افزود: متاسفانه فیش‌های حقوقی ابزاری برای جناح‌بندی‌های سیاسی شده است. دولت و قوه قضائیه بر آن هستند که با این موضوع به طور جدی برخورد کنند.

وی گفت: انتظار از دولت این است که با مدیران خود در دریافت مبالغ میلیونی برخورد کند، همان‌طور که رئیس‌جمهور گفته ما منتظریم تا ببینیم چند نفر از مدیرانی که با اسناد و مدارک متقن تخلفشان ثابت می‌شود، عزل خواهند شد.

دادستان کل کشور خطاب به مردم افزود: از مردم فهیم ایران نیز توقع دارم که با این مسئله نباید جناحی و سیاسی برخورد کنند. متاسفانه در حال حاضر یک جناح فیش‌های جناح دیگر را منتشر کرده و با استفاده از این حربه اقدام به کوبیدن جناح مقابل می‌کند.

وی گفت: قطعا مقامات عالی نظام در حل این مسئله عزم جدی دارند تا شاهد تبعیض در جامعه نباشیم، زیرا وجود چنین مسائلی اعتماد مردم را نشانه می‌گیرد.

منتظری در ادامه درباره برخورد دستگاه قضا با دانه درشت‌ها نیز گفت: این افراد لایه‌های مختلفی را برای خود ایجاد کرده‌اند که دسترسی به آنها را مشکل می‌کند. امیدواریم بتوانیم با هماهنگی سایر کشورها این افراد را شناسایی و با آنها برخورد مناسب صورت گیرد.

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اصلاح قانون اعدام قاچاقچیان نیز گفت: در خصوص اصلاح مواد قانون مبارزه با مواد مخدر تا زمانی که قانون اصلاح نشده، ما باید تابع قوانین موجود باشیم. در صورتی که نیاز به اصلاح این روند باشد، این اتفاق رخ می‌دهد. آمادگی داریم تا پیشنهادات تمام کارشناسان و مسئولان امر را در این خصوص دریافت کرده و در اصلاح قانون فعلی به کار ببندیم. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------