پیش‌بینی بارش تگرگ برای شمال غرب کشور



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی, هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم گرد و غبار در استان‌های جنوب غرب کشور، از احتمال وقوع تگرگ در شمال غرب طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا ، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در سه روز آینده ابرناکی، رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید موقت برای شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل جنوبی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.
 
وی اظهار کرد: طی همین مدت در شمال غرب کشور در مناطق مستعد رخداد تگرگ دور از انتظار نخواهد بود. همچنین در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در منطقه زابل پدیده گرد و خاک و طوفان شن رخ خواهد داد.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: به سبب افزایش سرعت وزش باد، امروز برای استان‌های جنوب غرب کشور بخصوص خوزستان و ایلام، پدیده گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین در سه روز آینده سواحل و بخش‌های شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.
 
به گفته وظیفه، آسمان تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم تیر، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد  با حداکثر و حداقل دمای 35 و 22 و 34 و 21 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------