دادستان تهران : حضور در ساعت غیر مقرر و مست بودن عده‌ای رستوران غرب پایتخت را پلمب کرد/ پرونده‌های روزنامه قانون تجمیع شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,جعفری دولت آبادی

جعفری دولت آبادی در رابطه با علت توقیف روزنامه قانون گفت: علیه این روزنامه چندین شکایت با عنوان انتشار مطالب خلاف واقع اقامه شده که یکی از آن‌ها مربوط به گزارشی با عنوان «24 ساعت لعنتی» است.

به گزارش میزان، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید از مرکز رسانه قوه قضائیه و تحریریه خبرگزاری میزان، با اعلام اینکه پیش از ماه مبارک رمضان چند رستوران معروف به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی و بهداشتی پلمب شد. در رابطه با تخلفات برخی رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تا به امروز گزارشی ارجاع نشده اما به پلیس تاکید کرده‌ایم که  بر فعالیت این رستوران‌ها نظارت کنند تا در ارائه خدمات، مقررات شرعی نادیده گرفته نشود.

دادستان تهران هم چنین در رابطه با پلمب رستورانی در غرب تهران گفت: این رستوران معروف چندین سابقه پلمب داشته و آخرین بار بر اساس گزارش پلیس مبنی بر این که حدود دویست زن و مرد بعد از وقت مقرر در این رستوران حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها مست بوده‌اند پلمب شده و پرونده در دادسرای تهران تحت به رسیدگی است.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توقیف روزنامه قانون گفت: علیه این روزنامه چندین شکایت با عنوان انتشار مطالب خلاف واقع اقامه شده که یکی از آن‌ها مربوط به  گزارشی با عنوان  «24 ساعت لعنتی» است.

وی ادامه داد: در گذشته حداقل چهار شکایت نشر اکاذیب علیه این روزنامه اقامه شده که یکی از آن‌ها مربوط به سپاه پاسداران است و در حال حاضر پرونده‌ها تجمیع و به نحو توأمان در حال رسیدگی است.
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به این سؤال که آیا حکم سایر متهمان پرونده فساد نفتی صادر شده است، گفت: ابعاد این پرونده بسیار گسترده است و تحقیقات آن ادامه دارد.

وی افزود: بخش‌های بعدی این پرونده که شامل بخش نفتی و بانکی می‌شود، همچنان مفتوح است.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------