پلیس راهور از مردم عذرخواهی کند ‌



 اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,تلفات جاده‌ای

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس‌ گفت: پلیس راهور و نیروی انتظامی در خصوص تلفات اخیر جاده‌ای از مردم عذرخواهی کنند.

جواد آرین منش در گفت‌وگو با ایسنا‌ با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان کشورمان اظهار کرد: متاسفانه کشور ما با سالانه بیش از 23 هزار کشته و تلفات جاده‌ای و ۳۰۰ هزار مصدوم بالاترین میزان تلفات جاده‌ای در جهان را دارد، بطوری‌که هزینه‌های اقتصادی، مالی و اجتماعی آن حدود ۵۴ هزار میلیارد تومان و هزینه‌های درمان مصدومین قریب ۱۱هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در این تصادفات اخیر ما تعداد قابل توجهی از بهترین جوانان‌مان را از دست دادیم که کمترین کاری که پلیس می‌توانست انجام دهد، عذرخواهی بود.

آرین‌منش وضعیت نامناسب جاده‌ها، غیر استاندارد بودن خودروها، ضعف کنترل و نظارت پلیس راهور و عامل انسانی را مهمترین عوامل موثر در تصادفات دانست و ابراز عقیده کرد: اگر چه پلیس همواره برای فرار از مسئولیت همواره عامل انسانی را مطرح می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی تاکید کرد: از کاهش چند درصدی تصادفات در سال‌های اخیر هرگز نباید خرسند باشیم و آن را بعنوان یک موفقیت مطرح کنیم، بلکه باید تجربه کشورهای موفق را مورد توجه و کاری اساسی در این زمینه انجام دهیم، متاسفانه تلفات بیش از ۲۳هزار نفر یعنی تلفاتی معادل یک زلزله بزرگ که باید این زلزله مسولان ذیربط را تکان بدهد.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------