آلودگی هندوانه های ورامین / ممنوعیت کاشت سبزی در مزارع جنوب تهران



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی, هندوانه

برای جلوگیری از هر گونه کشت محصول در مناطق جنوبی پایتخت وزارت جهاد باید ورود پیدا کرده و امیدوار هستیم طی ماه های آینده، شاهد همکاری هر چه بیشتر وزارت جهاد با شورای شهر تهران باشیم و ممنوعیت کاشت سبزی در مزارع جنوب پایتخت محقق شود.

 رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از آغاز مذاکرات به منظور جلوگیری از کاشت سبزی در مزارع جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش میزان،محمد حقانی گفت: هر نوع محصولی که در مناطق جنوبی شهر تهران کاشته می شود به این خاطر که با آبهای آلوده آبیاری می شود، دارای آلودگی است.

وی افزود: از نظر بهداشتی، محصولات تولیدی شامل سبزی و صیفی جات در این محدوده به هیچ وجه مورد تایید نبوده و توصیه می شود شهروندان نیز از چنین محصولاتی استفاده نکنند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات مختلف اعضای شورای شهر تهران با فرمانداری ورامین اظهارکرد: جلسات مختلفی را با فرماندار ورامین برگزار کردیم و طی این جلسات از آنها خواسته شد که جلو کاشت محصولات کشاورزی در این منطقه گرفته شود.

حقانی ادامه داد: برای جلوگیری از هر گونه کشت محصول در مناطق جنوبی پایتخت وزارت جهاد باید ورود پیدا کرده و امیدوار هستیم طی ماه های آینده، شاهد همکاری هر چه بیشتر وزارت جهاد با شورای شهر تهران باشیم و ممنوعیت کاشت سبزی در مزارع جنوب پایتخت محقق شود.

وی در خصوص موارد متعدد بیماری هایی نظیر اسهال و استفراغ پس از خوردن هندوانه های ورامین خاطرنشان کرد: هندوانه های ورامین نیز مانند سایر میوه و سبزیجاتی که در این منطقه کاشته می شوند، دارای آلودگی بوده و خوردن آنها سبب بیماری در افراد می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------