بارش باران در محورهای شمالی



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,  باران

در استان مازندران (محوره کناره و رامسر) بارش پراکنده باران و ترافیک در محور کرج چالوس (محدوده بیلقان) نیمه سنگین گزارش گردید.

به گزارش خبرآنلاین، در زمان حاضر در اکثر محورهای استان مازندران بارش پراکنده باران و ترافیک در محور قزوین رشت (محدوده های منجیل و رودبار)، محور هراز (سه راهی سنگچال) و محور فیروزکوه (از زیر آب تا شیرگاه) نیمه سنگین گزارش شده است.

گفتنی است؛ در حالی ترافیک در محورهای شمالی کشور هم اکنون نیمه سنگین گزارش شده که در دو روز گذشته (سه شنبه و چهارشنبه) در خروجی کلانشهرها و محورهای منتهی به استان های حاشیه دریای خزر ترافیک پرحجم و سنگینی گزارش شده بود.

همچنین روز چهارشنبه در استان تهران و در محورهای کرج- قزوین، قزوین- زنجان، قزوین- رشت، کرج- چالوس و جاده های هراز و فیروزکوه نیز بار ترافیکی پرحجم و در برخی مقاطع سنگین گزارش شده بود.

در این رابطه پلیس ناجا امروز اعلام کرده بود: در استان مازندران (محوره كناره و رامسر) بارش پراكنده باران و ترافيك در محور كرج چالوس (محدوده بيلقان) نيمه سنگين گزارش شد.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي عادي و روان برخوردار است.

همزمان اما رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک ورودی محور کرج – چالوس نیمه سنگین است. او می گوید: ترافیک نیمه سنگین ورودی محور کرج – چالوس به علت مسافرت نیست بلکه این بار ترافیکی مربوط به عزیمت مردم به تفرجگاه‌های اطراف کرج است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------