ثبت رکورد جدید در مصرف برق/ مصرف از ۵۱ هزار مگاوات گذشت



 اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی ,پیک مصرف برق

پیک مصرف برق کشور روز گذشته یکشنب با افزایش ۱۱ هزار و ۶۷۲ مگاواتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از مرز ۵۱ هزار مگاوات گذشت.

به‌ گزارش  مهر، با اوج‌گیری دمای هوا در نقاط مختلف کشور، دیروز یکشنبه پیک مصرف برق در رکوردی جدید، از مرز ۵۱ هزار  مگاوات گذشت و رقم ۵۱ هزار و  ۲۲۹ مگاوات را به ثبت رساند.

این در حالی است که پیک مصرف برق کشور در روز مشابه پارسال ۳۹ هزار و ۵۵۷ مگاوات و پیک مصرف یکشنبه گذشته ۴۸هزار و ۴۸۲ مگاوات گزارش شده بود. بر اساس این گزارش، این میزان درمقایسه با روز مشابه پارسال ۱۱ هزار و ۶۷۲ مگاوات افزایش یافته است.

همچنین میزان ذخیره نیروگاه‌های کشور در روز گذشته به یک هزارو ۷۲۵ مگاوات رسید. صنایع کشور نیز در روز گذشته سه‌هزار و ۴۷۶ مگاوات برق مصرف کردند.

با افزایش پیک مصرف برق به بیش از ۵۱ هزار مگاوات، از هموطنان درخواست می‌شود، برای بهره‌مندی همگان از برق پایدار، مدیریت مصرف را به ویژه در ساعت‌های اوج بار (ساعات ۱۲تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳) در دستور کار خود قرار داده و در این ساعات از به‌کارگیری لوازم برقی پرمصرف خودداری کرده و صنعت‌ برق کشور را برای ارایه خدمات بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------