کاهش سن اعتیاد، معضلی برای جامعه



 اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,اعتیاد

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: کاهش سن اعتیاد را باید در بین افراد جدی گرفت چراکه اثرات آن باعث آشفتگی در کانون خانواده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی اوسط هاشمی، صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: مواد مخدر، حوزه پرچالش وخسارت زایی است که اساس مبارزه با این کار باید بر پایه رفتار فرهنگی استوار شود.

وی با بیان اینکه در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر آثار فرهنگی که در همایش اجتماع محور کردن مبارزه با مواد ارائه شد جای تقدیر دارد تصریح کرد: از مربیانی که این کار را انجام داده اند باید قدر دانی شود چون آثار هنری در نگاه ها بیشتر از صحبت کردن نفوذ می کند.

وی خاطر نشان کرد: از طرف علوم پزشکی و بهزیستی باید یک آسیب شناسی در رابطه با اینکه میل به مصرف را در معتادین تغییر داد انجام شود.

اوسط هاشمی افزود: با به کارگیری ظرفیت های استانی مراکز کمک به ترک اعتیاد را بدون ملاحظه وسعت دهیم.

استاندار با قدردانی از زحمات فرمانده انتظامی در بحث دستگیری ابر باند قاچاق در استان گفت: این حرکت جز با افتخار ترین کار در استان و در زمان فرماندهی سردار رحیمی است که باید در همایشی که وزیر کشور به استان سفر می کند از وی تجلیل شود که در این راستا ترفیع درجه حداقل کار برای همکاران وی خواهد بود.

وی در رابطه با قاچاق هایی که از سمت گمرک، فرودگاه و راه آهن انجام می شود عنوان کرد: اگر حراست ها هوشمندانه عمل کنند چند استان همجوار از امنیت سیستان و بلوچستان برخوردار خواهند شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------