افتتاح 7 مرکز نگهداری از کودکان خیابانی/جمع‌آوری معتادان متجاهر با دستور رییس‌جمهور علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , وزیر تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افتتاح 7 مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان با همکاری شهرداری تهران در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه مراسم واگذاری  516 واحد مسکن به خانواده‌های دارای بیش از دو معلول که در صفادشت ملارد برگزار شد گفت: 17 مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان را با همکاری شهرداری تهران افتتاح خواهیم کرد که 7 مرکز آن در هفته دولت آغاز به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این مراکز آموزش‌های تحصیلی، مهارتی و مهم‌تر از همه مهارت زندگی اجتماعی به این کودکان ارائه خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این 17 مرکز بتوانیم بخشی از مسائل کودکان کار و خیابان را ساماندهی کنیم.

ربیعی در ادامه تاکید کرد: سعی داریم در استان‌هایی که تعداد کودکان کار و خیابان آنها زیاد است، این مراکز را راه‌اندازی کرده و با سوءاستفاده از این کودکان مقابله کنیم.

وی در ادامه ضمن بیان آنکه مساله مقابله با سوءاستفاده از کودکان موضوع بسیار مهمی است، ادامه داد: این مساله در جلسه شورای اجتماعی عنوان و بر آن تاکید شده و به این ترتیب به آن ورود کرده و آن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به جمع‌آوری معتادان متجاهر اشاره و اظهار کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر با دستور رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفته است.

ربیعی در ادامه ضمن بیان آنکه در حال حاضر مسوولیت مراکز ماده 16 به بهزیستی واگذار شده است، افزود: معتادانی که چهره شهر را بهم می‌ریزند باید جمع‌آوری شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: امیدواریم منشاء به کارگیری کودکان به کار اجباری و همچنین کودک‌آزاری را که بعضا دارای ریشه‌های اقتصادی است، جدی گرفته شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------