فرمانداری گناوه اعلام کرد: مردم از نزدیک‌شدن به محل حادثه خودداری کنند/ احتمال وقوع انفجار دوم



 اخباراجتماعی,خبرهای   اجتماعی ,انفجار

 در پی بروز انفجار خط لوله گاز ترش در بندر گناوه، فرمانداری این شهرستان نسبت به نزدیک شدن افراد به محل انفجار هشدار داد.

به گزارش میزان ، بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری گناوه، هنوز احتمال وقوع انفجار دیگری در خط لوله گاز ترش حوزه شهرستان گناوه وجود دارد.
 
این فرمانداری از شهروندان خواست تا با بستگان خود که به محل حادثه رفته اند تماس بگیرید و به هر نحو ممکن آنها را از محل دور کنند.
 
فرمانداری گناوه تاکید کرده است: منطقه به شدت خطرناک است و هر لحظه احتمال انفجار دیگری وجود دارد.
 
همچنین مدیریت بحران شهرستان گناوه از مردم خواسته است جهت تسهیل در امدادرسانی از حضور در منطقه حادثه دیده جدا خودداری کنند. تردد غیر ضروری، امدادرسانی را با مشکل مواجه خواهد کرد.
 
- مدیریت بحران شهرستان از مردم خواسته است جهت تسهیل در امدادرسانی، از حضور در منطقه حادثه دیده جدا خودداری کنند (ترددهای غیر ضروری، امدادرسانی را با مشکل مواجه خواهد کرد).
 
- منابع محلی از تخلیه برخی ساختمان های همجوار به سبب احتمال گسترش حریق و انفجارهای بعدی خبر داده اند.
 
- برخی منابع غیر رسمی و کارشناسان حاضر در صحنه، در برآورد اولیه، علت این حادثه را بروز انفجار شدید در ایستگاه تقویت فشار گاز «بهمنیاری» شهرستان گناوه از زیر مجموعه های منطقه نفتی گچساران تشخیص داده اند.
 
- تا کنون این انفجار که همچنان شعله ور است و نیروهای امدادی در حال اطفای حریق ناشی از آن هستند، یک کشته و ۳ زخمی داشته است؛ برخی از شاهدان عینی هم تلفات جانی را رده کرده و از زخمی شدن 4 نفر خبر داد اند.
 
- مدیر کل بحران استان بوشهر نیز در این ارتباط اعلام کرد: روستاهای نزدیک محل حادثه تخلیه شدند تا اهالی آن از خطرات احتمالی در امان باشند. قائدی یادآور شد: هنوز آتش مهار نشده است و به محض این که گاز موجود در لوله ها به طور کامل تخلیه شود، آتش خاموش خواهد شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------