شخص اول حوزه جوانان دغدغه جوانان ندارد!



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی , جوانان

«جوانان دغدغه من نیست» این آخرین اظهار نظری ست که شخص اول حوزه جوانان درباره این حوزه مطرح کرده.

به گزارش ابتکار، این اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان در حالی بیان می شود که این حوزه با مشکلات عدیده روبه رو است از شفاف نبودن بودجه بخش جوانان وزارتخانه تا آمار رو به افزایش مشکلات جوانان؛ مسائلی که این حوزه سال هاست با آن دست به گریبان است و تنها پاسخ مسوولان این حوزه انداختن توپ به زمین دیگران و رها کردن جوانان و دغدغه هایشان به حال خود است.
 
من نیستم اما تو باش!
آنگونه که ایسنا گزارش کرده است، محمود گودرزی در مراسم اختتامیه سومین گردهمایی مسوولان امور جوانان استان‌ها که پنج شنبه گذشته در دیزین برگزار شد با خطاب به مدیران کل ادارات این وزارتخانه، گفت: «هر چند که دغدغه اصلی من حوزه جوانان نیست، ولی از مدیران کل می‌خواهم این موضوع را به عنوان دغدغه اصلی خود مدنظر قرار دهند.» اظهار نظرهایی از این دست از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان شخص اول حوزه جوانان بی سابقه نیست.
 
محمود گودرزی چندی پیش در رابطه با عملکرد وزارتخانه متبوعش در حوزه جوانان گفت:«تنها سازمانی که وظیفه اجرایی در ارتباط با جوانان ندارد وزارت ورزش و جوانان است.» همچنین او سال گذشته نیز از نامشخص بودن بودجه حوزه جوانان و از تعلق منابع اندک به این حوزه گفته بود. او همچنین در اظهار نظری دیگر بعد از مدت ها وعده و وعید از پیگیری وزارتخانه برای جداسازی دو بخش جوانان و ورزش از یکدیگر از عدم اجرای این موضوع خبر داد. وزیر ورزش و جوانان همواره در پاسخ به حل مشکلات حوزه جوانان یک پاسخ دارد وزارتخانه تنها متولی این حوزه نیست. اظهار نظرها و وعده های بی سرانجامی که به خوبی نشان می دهد جوانان و مسائلشان با همه ادعاها برای حل آن برای مسوولان اهمیت ندارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------