نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی  , سربازی

 معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ نجف حمیدزاده در خصوص نحوه درخواست معافیت ایرانیان مقیم خارج از کشور گفت: درخواست معافیت پزشکی و کفالت از نمایندگی های خارج از کشور فقط مربوط به مشمولانی می شود که متولد خارج از کشور بوده و در آنجا اقامت داشته و امکان تردد آنها به داخل کشور فراهم نیست.

وی افزود: مشمولان مقیم خارج از کشور با مراجعه به نمایندگی کنسولی ایران در کشور محل سکونت خود به یکی از نمایندگی های مجری معاینات پزشکی در شهرهای مونیخ، دبی و پکن معرفی و درخواست آنان در شورای پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: دانشجویانی که با داشتن معافیت تحصیلی در حال تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور هستند از شمول این طرح خارج و حتما باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) در داخل کشور مراجعه کنند.

وی گفت: دانشجویانی که در خارج از ایران مشغول تحصیل هستند و می توانند به داخل کشور تردد کنند الزاما باید در داخل کشور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) نسبت به درخواست خود اقدام کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------