دادستان کل کشور خبر داد؛ تشکیل هیئت کارشناسی برای اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر



  اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی , دادستان کل کشور

 دادستان کل کشور از تشکیل هیئت ویژه کارشناسی برای اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و آئین دادرسی احکام قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش  مهر، حجت الاسلام منتظری در حاشیه نشست مسئولان کمیته مقابله با مواد مخدر در ۵ استان جنوب و جنوب شرق کشور گفت: در پی ایراداتی که در اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر و آئین دادرسی آن وجود داشت، هیئتی برای این موضوع تشکیل شده و قرار است بعد از بررسی های لازم، قانون آئین دادرسی کیفری اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه از مدتها پیش هیئت اصلاح آئین دادرسی کیفری جدید تشکیل شده است، افزود: پس از اصلاح این موارد و رفع ایراداتی که بر آن وارد شده است، موضوع به صورت لایحه و از طریق دولت به مجلس ارائه خواهد شد و امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آن توجه ویژه داشته باشند.

دادستان کل کشور ادامه داد: با اشاره به مشکلات موجود در امر مبارزه با مواد مخدر، متاسفانه خلاء هایی در جهت های مختلف در موارد قانونی و موارد بودجه ای و اعتباری وجود دارد که در این زمینه امکانات و دستگاه های مورد نیاز برای کنترل مبادی مرزی که نقش غیرقابل انکاری در ترانزیت مواد مخدر دارند، مشکلات و کمبودهایی را شاهد هستیم که امیدواریم با ایجاد تدابیر مناسب، نیروهای مرزبانی تقویت شده و برای کنترل گمرکات اندیشه شود.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر گمرکات کشور از داشتن دستگاه های الکترونیکی برای کنترل کالاها و محموله های ورودی یا محروم هستند یا تعداد این دستگاه ها به شدت کم است. از این رو امیدواریم برای حل این مشکلات نیز تدابیر لازم اتخاذ شده و بودجه های لازم در نظر گرفته شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------