ضرب‌وشتم نوجوان ۱۳ساله توسط بخشدار ماسال



بخشدار ماسال در اقدامی عجیب یک نوجوان ١٣ساله را در خیابان و در مقابل انظار عمومی مورد ضرب‌وشتم قرار داد که از سوی استاندار گیلان از کار برکنار شد.

به  گزارش  شهروند ؛اجرا از آن‌جا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم‌کلاسی‌های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه این غائله کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب‌وشتم شدید این نوجوان ۱۳ساله می‌کند.


رضایی به ضرب‌وشتم نوجوان ۱۳ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار خودروی دولتی کرده و با خود به مقصدی نامعلوم می‌برد. بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی کرده و درنهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می‌کند.


برکناری بخشدار ماسال
محمود قاسم‌نژاد، فرماندار ماسال گفت: استاندار گیلان در واکنش به اقدام ناپسند بخشدار ماسال، وی را از سمتش عزل کرد. او با تقبیح این اقدام بر ضرورت احترام به شهروندان و حفظ کرامت انسانی تأکید کرد و گفت: این وظیفه مهم، از سوی مسئولان همواره مورد توجه قرار دارد و بر این اساس طبق دستور استاندار گیلان، بخشدار مرکزی ماسال برکنار شد.


عذرخواهی بخشدار ماسال
حمید رضایی، بخشدار مرکزی ماسال در تشریح حادثه ضرب و شتم نوجوان ۱۳ساله مقابل باشگاه ورزشی ماسال گفت: برخی‌ این موضوع را خیلی بزرگ کردند. می‌دانم که اشتباه کردم و به‌عنوان یک مسئول باید عصبانیتم را کنترل می‌کردم، ولی برخورد من با آن نوجوان مانند یک عمو با برادرزاده‌اش بود، چراکه من با پدر آن نوجوان رفاقت قدیمی داشتم. او ادامه داد: البته با تمام این اتفاقات از خانواده نوجوان ۱۳ساله عذرخواهی کردم و قضیه فیصله پیدا کرد و از همین طریق نیز از تمام مردم ماسال پوزش می‌طلبم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------