واکنش حافظی به طرح شهرداری تهران برای شهرک نیایش



  اخباراجتماعی,خبرهای   اجتماعی  ,شورای شهر

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر از لزوم ارایه طرح موضعی شهرک نیایش توسط شهرداری به شورا خبر داد.

رحمت‌الله حافظی در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت «شهرک نیایش» در جنوب برج‌های آتی‌ساز در بزرگراه شهید چمران با بیان اینکه در بخشی از یک پهنه 141  هکتاری در این بزرگراه عده ای سکونت گزیده‌اند، گفت: با اینکه سکونت آنها غیر قانونی بوده، اما از آنجایی که این افراد از اوایل انقلاب در این محل زندگی کرده و سکونت آنها به رسمیت شناخته شده، علاوه بر دریافت خدماتی همچون آب، برق و... از کلیه خدمات شهری نیز برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه با این حال شهرداری برنامه ویژه‌ای برای این پهنه در نظر گرفته است، افزود: شهرداری برای این پهنه ایجاد فضای اداری - تجاری و تفرجگاهی در نظر گرفته است.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه شهرداری نباید خاطر و امنیت روانی شهروندان و اهالی را مخدوش کند، گفت: باخبر شدیم که شهرداری با دریافت حکمی از ماده 9 با مردم تماس گرفته و به طور مدام، تخریب را به آنها گوشزد می‌کند!

وی با بیان اینکه شهرداری باید پیش از هر اقدامی طرح موضوعی و موضعی این پهنه را برای تصویب به شورای شهر بیاورد، تاکید کرد: حتما باید در این طرح پهنه‌ای نیز برای سکونت این افراد در نظر گرفته شود تا امنیت روانی اهالی و سکنه مخدوش نشود.

حافظی با تاکید بر اینکه باید در قالب تفاهم و تعامل مشکلات حل و فصل شود، گفت: باید در طرح موضعی علاوه بر اینکه پهنه ای برای سکونت اهالی در نظر گرفته شود ، در ابتدا سکونتگاه ساخته و پس از آن نسبت به انتقال اهالی به مکان‌های جدید اقدام کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------