پایان رسیدگی به پرونده «مرتضوی» در بخش تامین اجتماعی/ صدور حکم در مهلت قانونی



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی , مرتضوی

وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی گفت که با اخذ آخرین دفاع، حکم پرونده ظرف مهلت قانونی صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی پس از پایان  جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه رسیدگی با حسن مدیریت رییس دادگاه به خاتمه رسید و آخرین دفاعیات اخذ شد. آخرین لایحه مان را نیز به دادگاه می‌دهیم.

وی افزود: هم نظریه کارشناس رسمی مثبت بود و به طور کامل در مورد تمام موارد نظر داده و به آن پرداخته بود و هم با ریاست دادگاه هیچ کدام از طرفین مشکلی نداشتند.

ترک همدانی با ابراز رضایت از روند برگزاری دادگاه، اظهار کرد: فقط یک اختلاف نظر با ریاست دادگاه در مورد تفهیم اتهام یا عناوین مجرمانه داشتیم که متهم مرتکب شده که وصف اتهامی تصرف غیر قانونی مد نظر ریاست دادگاه بود و ما نظر مان این بود که می تواند با عنوان مجرمانه اختلاس آن را تلقی کند.

وکیل مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی ادامه داد: نظرمان این بود که مدیر عامل سابق تامین اجتماعی پول هایی را که به نمایندگان یا معاونت ریاست جمهوری یا کانون نخبگان عدل داده بود و گزارش کارشناس رسمی هم موعد این مطلب بود، میتوانست دارای این وصف باشد که به نفع خود یا دیگر برداشت کرده ولی ریاست دادگاه نظرشان این بود که وی قصد تملک برای خودش را نداشته و این وصف اختلاس را ندارد. وارد جزئیات بیشتر نمی شوم چرا که جلسه غیرعلنی بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------