تهران خنک می‌شود



  اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی ,سازمان هواشناسی

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: دمای هوای تهران دو روز آینده کاهش می‌یابد و به 30 درجه سانتیگراد می‌رسد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هوای استان تهران در روز پنجشنبه 18 شهریورماه کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی اوقات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 30 و 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. هوای جمعه 19 شهریور ماه نیز کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای این روز 32 و کمترین آن 19 درجه سانتیگراد است.

وی درباره وضعیت هوای سایر نقاط کشور نیز گفت: در روز پنجشنبه (18 شهریورماه) شدت بارش در سواحل مرکزی و شرقی خزر بخش‌هایی از شمال شرق و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان های تهران، البرز و سمنان تداوم خواهد داشت. دریای خزر نیز تا ظهر پنجشنبه مواج است. روز جمعه( 19 شهریور ماه) از میزان بارش‌ها در این مناطق به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان اظهارکرد: روزهای پنجشنبه و جمعه(18 و 19 شهریورماه) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------