۲۷ هزار معلم جدید امسال وارد وزارت آموزش و پرورش می شوند



  اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی ,وزارت آموزش و پرورش

رئیس ستاد ملی پروژه مهر آموزش و پرورش گفت: امسال تعداد ۲۷ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان را در مهر ماه سال ۹۶-۹۵ داریم که باید مدیریت شوند.

به گزارش مهر، علی زرافشان رئیس ستاد ملی پروژه مهر آموزش و پرورش در کارگاه آموزشی دست اندرکاران و عوامل اجرایی پروژه مهر که در وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است، گفت: ساماندهی فضای آموزشی، نیروی انسانی، مسائل فرهنگی، تربیت بدنی، منابع و مواد آموزشی، مسائل مربوط به مالی در جدول ارزیابی ها به طور کامل با مشارکت معاونین وزارت آموزش و پرورش دیده شده است انتظار می رود نگاه همه جانبه وجود داشته باشد.

وی افزود: امسال در ستاد تغییراتی داشتیم که کارکرد مدرسه و اداره را تحت تاثیر قرار داد همانند استقرار پایه دهم در دوره دوم متوسطه که موجب تغییر در برنامه درسی و نیروی انسانی شده است.

زرافشان ادامه داد: این موضوعات موجب تاخیر ثبت نام در سیستم سناد می شود که اجازه کلاس بندی داده نمی‌شود و اینگونه صدور ابلاغ برای معلمان آماده نیست و شاهدیم که این تغییرات حلقه های پیوسته به یکدیگر هستند.

رئیس ستاد ملی پروژه مهر آموزش و پرورش گفت: امسال اولین دوره فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را با تعداد ۲۷ هزار نیرو داریم که باید مدیریت شود. همچنین بحث بازنشستگی وجود دارد که در حوزه منابع انسانی نیز با تغییراتی جدی مواجه هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------