سه دستگیری جدید در پرونده شرکت پدیده



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پرونده شرکت پدیده

معاون دادستان مشهد گفت: پس از بررسیهای دقیق و تحقیقات مختلف سه نفر دیگر به دلیل کلاهبرداری و خیانت در امانت در ارتباط با پرونده شرکت پدیده دستگیر شدند.

حسن حیدری روز شنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: دو نفر از این متهمان مذکور در مشهد دستگیر و مشخص شد یکی از متهمان که در استانهای غربی کشور ساکن است از بازگرداندن مبالغ زیادی از پولهای مربوط به شرکت پدیده خودداری کرده است.


وی ادامه داد: تاکنون 17 نفر از متهمان پرونده شرکت پدیده دستگیر شده اند و اتهام این افراد کلاهبرداری، خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع است.


سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد گفت: در روند تحقیقات قضایی احتمال دارد این افراد با اتهامات دیگری نیز مواجه شوند.


وی افزود: بسیاری در گذشته به دلیل فضای خاصی که ایجاد کرده بودند باعث انتقال مبالغ کلان در یک شب می شدند و این موضوع کاملا در یک فضای حبابی اتقاق می افتاد.


معاون دادستان مشهد ادامه داد: ممکن است افراد بیشتری در ارتباط با پرونده شرکت پدیده دستگیر شوند تا به موضوع به صورت دقیق رسیدگی شود.


وی گفت: پرونده تمامی افرادی که تاکنون دستگیر شده اند در حال رسیدگی است و تلاش می شود حقوق مردم به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شود.


حیدری افزود: سعی بر این است که عوامل مرتبط با مدیران سابق شرکت پدیده و یا پیمانکارانی که برخی مراودات مالی با این شرکت داشتند و هم اکنون اموالی را در اختیار دارند خودشان به صورت داوطلبانه برای بازگرداندن اموال متعلق به سهامداران و مردم اقدام کنند.


شرکت گردشگری و تفریحی پدیده شاندیز دی ماه سال 1393 به دنبال حکم دادستان عمومی انقلاب مشهد با تعطیلی و پلمپ دفاتر فروش با چالشهای بسیاری مواجه شد. سهامداران این شرکت در این مدت برای رسیدن به حق و حقوق خود تجمعهای بسیاری را در مشهد برگزار کرده اند.


در ماههای اخیر هیات مدیره جدید برای شرکت پدیده تعیین شد و رفع مشکلات و چالشهای این شرکت در این قالب دنبال می شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------