فرمانده انتظامی تهران بزرگ: ۳۰ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شدند/کاهش وقوع جرائم خشن در ۶ ماه اول سال



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , پلیس

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال تاکنون مأموران پلیس تهران موفق شدند اعضای ۳۰ باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و با دستگیری این افراد این باندها را متلاشی کنند.

به گزارش  فارس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ بامداد امروز در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرماندهی تهران بزرگ با اعلام این مطلب افزود: سعی تلاش فرزندان این خاک و بوم در نیروی انتظامی بر این استوار است تا امنیت خوبی را در سطح شهرها برقرار کنند و در تهران هم همین گونه بوده و ما تلاش می‌کنیم تا امنیت حداکثری را در تهران ایجاد کنیم.

وی افزود: در بحث برخورد با معتادان متجاهر الحمدالله وزیر کشور، استاندار، مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و دست اندرکاران تلاش‌های خوبی را شروع کرده‌اند تا هر چه سریعتر تا پایان سال کمپ‌های مورد نیاز نگهداری معتادان آماده شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۳۰ باند بزرگ مواد مخدر توسط مأموران پلیس تهران بزرگ شناسایی و عوامل آن دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در کنار دستگیری اعضای این باند‌ها موفق شدیم به میزان ۱۱ تن انواع مواد مخدر را هم کشف کنیم و تلاش می‌کنیم آمار کشفیات و مبارزه با باندهای قاچاق بیشتر از گذشته شود.

سردار ساجدی نیا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در ۶ ماهه نخست سال ۹۵ میزان جرائم خشن کاهش داشته یا افزایش نیز گفت: به حمدالله با تلاش همکارانم میزان وقوع جرائم خشن در این مدت کاهش داشته است.

پس از بازدید نمایندگان مجلس از مرکز ۱۱۰ پلیس تهران و همچنین مرکز کنترل فرماندهی تهران بزرگ ۹ نفر از نمایندگان به همراه سردار ساجدی نیا و برخی از روسای پلیس‌های تخصصی به سطح شهر تهران رفتند تا بازدیدی از این مناطق داشته باشند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------