شمال خنک می‌شود، بارندگی هم دارد



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی , هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود یک سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا ، احد وظیفه با اعلام این خبر افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب شرق کشور مانند استان‌های هرمزگان، کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شاهد ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. از اواخر وقت روز پنجشنبه و طی روز جمعه نیز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور برای شمال‌غرب و سواحل جنوبی دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، با آغاز بارندگی‌ها از روز جمعه، برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص پیش بینی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده گفت: برای روز پنجشنبه استان تهران با بیشینه دمای ۳۴ و کمینه ۲۳، آسمانی صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در روز جمعه، آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید واحتمال باد وگردوخاک برای این استان دور از انتظار نیست. بیشینه و کمیته دمای هوا در این روز به ترتیب ۳۴ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------