جزئیات ماموریت بالگرد اورژانس هوایی/حال مصدومان خوب است



  اخباراجتماعی,خبرهای   اجتماعی,سقوط بالگرد اورژانس

 رئیس اورژانس کشور، پس از عیادت از مصدومان سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی، در مورد جزئیات علت بروز حادثه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مهر، دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در بیمارستان محل بستری مصدوم سانحه سقوط بالگرد اورژانس ۱۱۵، از نزدیک جویای حال وی شد.

رئیس اورژانس کشور، اظهار داشت: بالگرد برای انتقال یکی از مصدومان بدحال حادثه برخورد خودرو پیکان و خاور پرواز کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه برخورد این خودرو ۴ نفر مصدوم شدند که وضعیت دو نفر از آنها مناسب نبوده و یک نفر از آنها دچار ترومای سینه و ضربه مغزی می شوند که همکاران ما در بخش اورژانس پیش بیمارستانی آنها را به مراکز درمانی منتقل می کنند و پزشک معالج، درخواست انتقال هوایی بیمار ضربه مغزی شده به شهرستان آمل را می دهد.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در حادثه سقوط بالگرد، یک نفر از همکاران اورژانس ما شهید و یک نفر هم مصدوم شدند، افزود: همکار مصدوم ما برای ارائه خدمات درمانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شد و حال وی مناسب است همچنین از مصدومان حادثه برخورد دو خودرو نیز عیادت کردیم که با ارائه خدمات درمانی مناسب، رو به بهبود هستند.

یک فروند بالگرد اورژانس ۱۱۵ مازندران صبح چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵ به منظور انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در جاده هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد و دچار سانحه شد که در این سانحه تکنیسین اورژانس ۱۱۵ مازندران به شهادت رسید و یکی دیگر از نیروهای اورژانس مصدوم شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------