طنز/ محکومیت اقدام بی‌شرمانه تأسیس هتل



  اخبار اجتماعی,خبرهای  اجتماعی  , تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای

 

«زمانی که تیم غافلِ مذاکره‌ کننده هسته‌ای به جای استفاده از چادر، زیرانداز و گازپیک‌نیکی با پول بیت‌المال به هتل‌های گرانقیمت وین و ژنو رفت و مذاکرات بالکنی به راه انداخت، باعث شد امروز این توطئه خبیثانه را پیاده کنند. چهارصد هتل در کشور که در بالکنش مذاکره می‌کنند و در همکفش لابی! آیا این همان فشار از بالا و چانه‌زنی از پایین نیست؟ آفرین! هست! ما این دستاوردها را ارزان به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم با هتل آنها را از دست بدهیم. حواسشان را جمع کنند. دایرکت هم مساوی است با بلاک.»

 

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران در ستون طنز خود نوشت: «آقای دکتر حسن عباسی، اندیشمند بزرگ کشور به تازگی در کهگیلویه و بویراحمد از توطئه‌ای جدید پرده برداشته و گفتند: قرار است ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تأسیس کنند و از این طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند.

 

بنده ضمن محکوم کردن اقدام شنیع و بی‌شرمانه تأسیس هتل در کشور و ابراز نگرانی بابت نفوذ غرب تا این حد در کشور نگرانی‌های خودم را در مورد ساخت هتل به صورت موردی عرض می‌کنم:

 

۱) نخستین گام برای ایجاد نفوذ در کشور هتل است. وقتی هتل نباشد، جاسوس بدبخت از خارج بیاید کجا ساکن شود؟ لذا هتل می‌زنند و افرادی تحت عنوان توریست، استاد دانشگاه، ایرانی خارج از کشور و... که همه‌شان قاعدتاً جاسوس هستند در اتاق‌های مخوف هتل مستقر شده و نقشه‌های شوم خود را تدوین می‌کنند.

 

۲) تأسیس هتل نمادین است. نماد این که ما دائم باید به بیگانگان سرویس بدهیم. اینها اگر نیت‌شان خیر بود، چرا به جای ۴۰۰ هتل، ۴۰۰ سرویس بهداشتی بین راهی نزدند تا به صورت نمادین به بیگانگان بگوییم اگر منافع ما را تأمین نکنید سنگ کلیه می‌گیرید و می‌ترکید؟

 

۳) وقتی اقدام به تأسیس ۴۰۰ هتل در کشور می‌کنند، می‌دانند که این هتل‌ها هر کدامشان یک لابی هم دارد. این یعنی چه؟ یعنی روزی ۴۰۰ بار برای از بین بردن دستاوردهای مملکت لابی می‌کنند. این جاسوس بی‌پدر و مادر از آن بالا می‌آید، پایین لابی می‌کند. این حرکت خودش هم نماد است، هم سؤال! نماد است از این جهت که برای رسیدن به منافع باید از مواضعت پایین بیایی و سؤال است که یک جاسوس چرا باید بیاید لابی کند؟ جاسوس که قاعدتاً نباید لابی کند. این دولت و اینهایی که این هتل‌ها را می‌سازند، بیایند به این تناقضات پاسخ بدهند.

 

۴) این اقدام وطن‌فروشانه (تأسیس هتل در کشور) چه ارتباطی به آهنگ «هتل کالیفرنیا»ی گروه ایگلز (عقاب‌ها) دارد؟ آیا قرار است سقف این هتل‌ها - مانند برجام - آشیانه‌ای برای فرود عقاب سرسفید (همان آمریکا) باشد؟

 

۵) زمانی که تیم غافلِ مذاکره‌ کننده هسته‌ای به جای استفاده از چادر، زیرانداز و گازپیک‌نیکی با پول بیت‌المال به هتل‌های گرانقیمت وین و ژنو رفت و مذاکرات بالکنی به راه انداخت، باعث شد امروز این توطئه خبیثانه را پیاده کنند. چهارصد هتل در کشور که در بالکنش مذاکره می‌کنند و در همکفش لابی! آیا این همان فشار از بالا و چانه‌زنی از پایین نیست؟ آفرین! هست! ما این دستاوردها را ارزان به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم با هتل آنها را از دست بدهیم. حواسشان را جمع کنند. دایرکت هم مساوی است با بلاک.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------