فرمانده ناجا:‌ هیچ نقطه پنهانی از مردم نداریم



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , سردار حسین اشتری

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت خوبی در کشور حاکم است‌، گفت: ما باید از مرزهایمان مراقبت کنیم و اجازه ندهیم هیچ گروهی قصد تجاوز و ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه یگان‌های نیروی انتظامی که همزمان با هفته ناجا در مقر مرکزی برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم، گفت: ان‌شاءالله امسال بتوانیم در ماه محرم با همکاری هیات‌های مذهبی مراسم باشکوه عزاداری امام حسین(ع) را در کشور برگزار کنیم.

 

وی با تبریک هفته ناجا و تقدیر از پرسنل این نیرو، گفت: همچنین از خانواده همکارانم تشکر می‌کنم. هفته ناجا یادآور ایثار، خدمات و از جان‌گذشتگی نیروهای پلیس است، ناجا بیش از 13 هزار شهید و بیش از 20 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی با بیان اینکه ناجا در تمام ایام هفته و ساعات مشغول خدمت به مردم است، اظهار کرد: در این هفته باید با توانی مضاعف به مردم عزیز و شریف کشور خدمات ارائه کنیم و ارائه این خدمات با روحیه و نشاط بالاتر باشد.

 

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه در هفته ناجا باید ارتباط با مردم و نمایندگان آنان افزایش یابد، گفت: ما باید یار مهربان مردم باشیم و آنان با مراجعه به پلیس احساس آرامش کنند.

 

اشتری با بیان اینکه ارتباط با مراجع، دانشگاهیان ، مردم و ... باید در این هفته ارتقاء پیدا کند، افزود: ما هیچ نقطه پنهانی و غیر آشکار از منظر مردم نداریم و نیروهای ما 24 ساعته در دید و قضاوت مردم هستند.

 

اشتری با اشاره به نتایج تماس‌های مردمی با سامانه 197 پلیس، گفت: خدا را شاکریم که همواره مورد لطف مردم بوده‌ایم، از انتقادات و پیشنهادات هم استقبال کرده و کارگروهی برای رسیدگی به آن‌ها تشکیل شده است. من از مردم می‌خواهم که فرزندانشان را در نیروی انتظامی همراهی کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم هم باید از پلیس پشتیبانی کنند، ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های نیروی انتظامی ارتقاء توان حرفه‌ای و دفاعی پلیس است و خوشبختانه در سال‌های اخیر هم این مسیر طی شده است.

 

به گفته اشتری با توجه به پیچیده شدن جرایم، پلیس هم باید آموزش‌ها و تجهیزات خود را همواره ارتقا داده و به روز باشد که قرارگاه جهادی تربیت و آموزش هم در همین راستا تشکیل شده است.

 

وی افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی، تامین امنیت مردم است و خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری، ایثارگری شهدا و جانبازان، هوشیاری مردم و آمادگی سپاه و ارتش و دستگاه قضایی امنیت خوبی در کشور حاکم است‌.

 

فرمانده ناجا با اشاره به ضرورت تامین امنیت، گفت: ما باید از مرزهایمان مراقبت کنیم و اجازه ندهیم هیچ گروهی قصد تجاوز و ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشد که خوشبختانه هر موقع هم گروه‌ها قصد اقدامات خرابکارانه داشته‌اند، طرح‌شان خنثی شده و دستگیر شده‌اند.

 

اشتری با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز پلیس گام‌های خوبی برداشته است، اظهار کرد: در حوزه طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی و مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی نیز، پلیس اقدامات خوبی انجام داده و با متخلفان برخورد شده است و اجرای این طرح‌ها در راستای پاسخ به مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت و امیدواریم سرباز خوبی برای رهبری باشیم.

 

وی اعتماد مردم را بالاترین سرمایه پلیس دانست و گفت: امیدوارم با همراهی دولت محترم و مسئولان دیگر، بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان و پرسنل ناجا را مرتفع کنیم.

 

به گزارش ایسنا در این مراسم از شماری از فرماندهان ناجا تقدیر و درجه برخی از آنان نیز به سرتیپی ارتقا یافت که از جمله این افراد سردار محمدحسین حمیدی، فرمانده پلیس راه کشور بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------