ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا



  اخباراجتماعی,خبرهای   اجتماعی ,تخلفات رانندگی

رئیس پلیس راهور گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ هدایت شده اند در ایام هفته ناجا ترخیص می شوند.

 به گزارش مهر، سردار تقی مهری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و به منظور تعمیق ارتباط کارکنان با مردم برای ارتقاء اعتماد عمومی جامعه به پلیس و همچنین تشویق رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ هدایت شده اند در ایام هفته ناجا تا ۹۵/۷/۱۷ با انجام اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه های استانی با بخشودگی مدت زمان باقیمانده توقیف ترخیص می شوند.

 

وی افزود: مالکان خودروها و موتورسیکلت های فوق الذکر می توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور محل توقیف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور مشمول خودرو و موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مراجع قضایی توقیف می باشند نشده و لازم است توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شوند.

 

به گفته رییس پلیس راهور ناجا، به رانندگان خودروها و موتورسیکلت هایی که به علت نداشتن گواهینامه مجاز توسط پلیس راه و راهور توقیف شده اند پس از سیر مراحل تشریفات و صدور رأی قضایی، خدمات ارائه می شود.

 

سردار مهری همچنین یادآور شد: خودرو و موتورسیکلت هایی که به علت فقدان بیمه نامه شخصی ثالث معتبر توقیف شده اند پس از تمدید بیمه نامه معتبر شخص ثالث، ترخیص می شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------