کشته شدن 12 تروریست در درگیری مسلحانه در منطقه مرزی کرمانشاه (+عکس)



تعداد تروریست‌ها که شامل 12 نفر از اعضای یکی از گروه‌های تروریستی الحادی و شرور منطقه بودند، همگی به هلاکت رسیدند. در جریان این درگیری سه رزمنده ایرانی نیز مجروح شدند.

 به  گزارش  العالم ؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه روز گذشته از «انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی و هلاکت ۱۲ تن از اشرار مسلح» خبر داد.

 

   العالم  نخستین تصاویر مربوط به این درگیری‌ها را که در کرمانشاه به وقوع پیوسته است، منتشر کرد و نوشت: منابع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارش کردند که این درگیری در حوالی ظهر دیروز در منطقه مرزی ازگله روی داد و طی آن عناصر تروریستی که قصد ورود به خاک کشور را داشتند با هوشیاری و اشراف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی روبرو شدند و از ورود به خاک میهن اسلامی بازماندند.

 

  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,گروه‌های تروریستی

تعداد تروریست‌ها که شامل 12 نفر از اعضای یکی از گروه‌های تروریستی الحادی و شرور منطقه بودند، همگی به هلاکت رسیدند و مقادیر قابل توجهی سلاح و اسناد مرتبط با آنها ضبط شد. در جریان این درگیری سه رزمنده ایرانی نیز مجروح شدند.

 

به نوشته العالم، نیروهای نظامی و امنیتی به همراه عقاب‌های هوانیروز ارتش ایران اسلامی در این اقدام قاطع، طی یک همکاری به‌هنگام موجب ناکامی تروریست‌ها شدند.

  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,گروه‌های تروریستی

در ماه‌های گذشته نیز چندین مرتبه گروهک‌های تروریستی مختلف قصد تجاوز به خاک ایران را داشتند که با هوشیاری به‌موقع و اشراف اطلاعاتی نیروهای نظامی و امنیتی و با دادن تلفات قابل توجهی ناکام ماندند.

 

العالم همچنین نوشته است: در این میان، نقش مردم منطقه و کردهای غیور و مرزداران سرافراز ایران اسلامی در همکاری با سربازان سپاه اسلام، ستودنی و قابل ستایش است.

 

  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,گروه‌های تروریستی

 

  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,گروه‌های تروریستی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------