افزایش ۲۰درصدی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات/امکان سفر ۱۰ هزار بازنشسته



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,صندوق بازنشستگی

مدیرکل اجتماعی فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات با افزایش 20 درصدی از پنج میلیون ریال به شش میلیون ریال رسیده است.

 عباس رشیدی در گفت‌وگو با  فارس از افزایش 50 درصدی سهمیه سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان خبر داد و گفت: سال گذشته 90 هزار سهمیه برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که امسال به 150 هزار نفر افزایش یافت.

 

وی افزود: هدف از برگزاری سفرهای سیاحتی و زیارتی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران، پرکردن اوقات فراغت بازنشستگان، ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین بازنشستگان و جلوگیری از کم‌تحرکی این قشر ارجمند است.

 

وی از افزایش 20 درصدی کمک هزینه سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان خبرداد و گفت: کمک هزینه این سفرها از دو میلیون و 500 هزار ریال به سه میلیون ریال افزایش یافته است تا بازنشستگان بتوانند در سه مرحله از سهمیه این سفرها بهره‌مند شوند.

 

رشیدی اظهار داشت: بازنشستگان کل کشور می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام و از سهیمه سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده کنند.

 

مدیرکل اجتماعی فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه فراهم کردن امکان اعزام به عتبات عالیات از برنامه‌های فرهنگی ویژه بازنشستگان در سال جاری است، افزود: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات با افزایش 20 درصدی از پنج میلیون ریال به شش میلیون ریال رسیده است.

 

رشیدی ادامه داد: سفر بازنشستگان به عتبات عالیات، از طریق شرکت‌های مورد تأیید سازمان حج و زیارت امسال برای پنج هزار بازنشسته با همراه انجام می‌شود و تا سقف 10 هزار نفر نیز قابل افزایش است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------