توضیح شهرداری درباره توزیع کارت ورزش بین نمایندگان مجلس



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,اخذ کارت ورزش

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا با اشاره به نامه درخواست مجلس برای اخذ کارت ورزش شهروندی، گفت: این کارت‌ها توسط تربیت بدنی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی میان نمایندگان توزیع شده است.

 ناصر امانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس نسبت به توزیع کارت‌های 500 هزار تومانی تسهیلات تربیت‌بدنی از سوی شهرداری تهران گفت: در ماه مبارک رمضان نامه‌ای از سوی مجلس مبنی بر درخواست برای اخذ کارت های ورزش شهروندی ارسال شد و این درخواست ها توسط سایر سازمان ها نیز انجام می شود.

 

وی افزود: شهرداری تهران به همه شهروندان این کارت ها را می دهد. هر ساله در تمامی نواحی و محلات سطح شهر تهران کارت های ورزش شهروندی توزیع می شود و هر نهادی که از شهرداری درخواست اخذ این کارت ها را داشته باشد با تخفیف می دهد.

 

وی تاکید کرد: روند اخذ کارت ورزش شهروندی توسط مجلس هرساله انجام می‌شد و امسال هم روابط عمومی و تربیت بدنی مجلس این درخواست کرد و به روال گذشته تعدادی از این کارت ها برای استفاده نمایندگان واگذار شد؛ اما ظاهرا توزیع کارت ها با تأخیر انجام شده و نمایندگان جدید در این دوره از روال مطلع نبودند و تصور کرده اند که شهرداری تهران این کارت ها را توزیع کرده اند در حالی که ربطی به شهرداری ندارد.

 

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای علنی نسبت به توزیع کارت‌های 500 هزار تومانی تسهیلات تربیت‌بدنی از سوی شهرداری تهران به نمایندگان تذکر داد درحالی‌که رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد در مجلس با حضور در جایگاه هیات رئیسه، اعلام کرد که این موضوع به شهرداری تهران مربوط نیست و شهرداری تهران این کارت‌ها را مانند کارت خرید کتاب در اختیار نمایندگان گذاشته است و توزیع این کارت‌ها در پی درخواست اداره رفاه مجلس انجام شده است.

 

البته اداره رفاه مجلس نیز در اطلاعیه ای که در صحن مجلس از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد اعلام کرد که پیرو تذکر یکی از نمایندگان در یکی از جلسات علنی مجلس مبنی بر اهدای کارت‌های ورزشی از سوی شهرداری تهران به نمایندگان محترم لازم است اعلام شود که بر اساس بررسی های صورت گرفته، کارت های مذکور طبق سنوات گذشته برای استفاده نمایندگان صرفا از امکانات ورزشی شهرداری بوده است. این اقدام از طریق تعامل میان سازمان ورزش شهرداری تهران و تربیت بدنی مجلس انجام شده و امر تازه‌ای نیست و به هیچ وجه کارت های خاص به نحوی که آقای رحیمی اعلام کرده وجود نداشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------