واکنش فرمانده ناجا به اضافه شدن مرز جدید برای اربعین



  اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی, ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا در صورت اضافه شدن مرزی جدید برای راهپیمایی اربعین خبر داد و در عین حال گفت که بعید است مرز جدیدی اضافه شود.

 به گزارش ایسنا ، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس برای اربعین حسینی، گفت: بحمدالله با همکاری خوب مردم و هیات مذهبی، مراسم دهه اول محرم بدون مشکل خاصی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در مورد اربعین نیز پلیس از مدت‌ها قبل جلساتی در این خصوص تشکیل داده و در سه مرز زمینی، فرودگاه‌ها و ظرفیت دریایی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. درخواست ما نیز از زائران این است که حتما گذرنامه معتبر دریافت کنند.

 

سردار اشتری با بیان اینکه بعید است مرزی در فرصت باقی‌مانده اضافه شود، در عین حال گفت: اما اگر طرف ایرانی و عراقی برای مرزی جدید اعلام آمادگی کنند، پلیس نیز به سرعت اقدامات خود را انجام خواهد داد.

 

وی در مورد زیرساخت‌های موجود در مرز مهران نیز گفت: زیرساخت‌ها نسبت به گذشته بهتر شده البته همچنان پاسخگوی کامل نیازها نیست.

 

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به نمایشگاه تجهیزات پلیسی اظهار کرد: امروز این نمایشگاه با حضور وابستگان نظامی کار خود را آغاز کرده و طی چهار روز ادامه خواهد داشت و امیدواریم که بتوانیم از این تعامل و تبادل اطلاعات استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز پلیس ایران آماده انتقال تحربیات خود به کشورهای دیگر است، ادامه داد: بنای ما در تولید تجهیزات ایمنی و امنیتی تکیه بر داخل و استفاده از توان مخترعان داخلی است.

 

سردار اشتری در مورد تجهیزات مورد استفاده از سوی پلیس گفت: حدود 99 درصد از تجهیزات پلیس تولید داخل است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------