اختصاص 600 میلیارد تومان برای تأمین شیر رایگان در مدارس/ استانداردسازی سیستم گرمایشی 50 هزار کلاس درس



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی, ,فانی

وزیر آموزش‌ و پرورش از اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین شیر رایگان در مدارس سراسر استان‌های کشور خبر داد.

 به گزارش فارس از بجنورد، علی‌اصغر فانی عصر امروز در حاشیه افتتاح 50 فضای آموزشی در استان خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: 600 میلیارد تومان برای سال تحصیلی امسال به‌منظور تأمین منابع  شیر مدارس اختصاص‌ یافته است.

 

وی با اشاره به اهتمام وزارتخانه برای تأمین شیر مدارس تصریح کرد: دولت تخصیص‌های لازم را برای تأمین شیر مدارس استان‌های کشور داده است و مشکلی را در این خصوص نخواهیم داشت.

 

وزیر آموزش‌ و پرورش همچنین از برنامه استانداردسازی سیستم گرمایشی 50 هزار کلاس درس در کشور خبر داد و گفت: دولت اعتبار لازم برای استاندارسازی سیستم گرمایشی 50 هزار فضای آموزشی در کشور را مصوب کرده است.

 

وی درباره فضاهای آموزشی استان خراسان شمالی گفت: وزارت آموزش‌ و پرورش در این زمینه به استان توجه داشته و به هر میزان که اعتبارات استانی گذاشته شود ما هم در وزارتخانه به همان میزان اعتبار خواهیم گذاشت.

 

فانی حذف مدارس خشتی و گلی را در قالب مصوبه سفر رئیس‌جمهور از اقدامات این وزارتخانه برشمرد و افزود: استان خراسان شمالی در اولویت این وزارتخانه برای ارتقای شاخص‌ها قرار دارد.

 

وزیر آموزش‌ و پرورش برای افتتاح هم‌زمان 50 طرح آموزشی و شرکت در کنگره ملی سرداران و 3000 شهید به خراسان شمالی سفر کرده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------