تهران ٢٥ دقیقه بدون اینترنت!



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,اینترنت

مشکلات فنی درشرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت پایتخت را از دسترس خارج کرد

 به  گزارش شهروند ؛اختلالات مکرر شبکه اینترنت کشور در روزهای گذشته برای کاربران تهرانی مشکل‌ساز شد. اختلالاتی در ظهر روز گذشته به اوج خود رسید و به قطعی حدود نیم‌ساعته ارتباط تهران با اینترنت بین‌الملل شد.

 

داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات درحالی دلیل اختلالات پیش آمده را بروز مشکل در فیبر نوری به «شهروند» اعلام کرد که اسماعیلی مدیر روابط عمومی شرکت زیرساخت در گفت‌وگو با «شهروند»، این ادعا را کرد. به گفته او، مشکل قطعی اینترنت موبایل مربوط به اپراتورها بوده و تنها قطع ٢٥دقیقه‌ای اینترنت ثابت ناشی از مشکلات فنی شرکت ارتباطات زیرساخت است.

 

 اینترنت درحالی ساعت ١٤ و ٣٠روز گذشته در برخی نقاط شهر تهران قطع شد که مدیران شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت این مشکل را مرتبط با زیرساخت دانسته‌اند و از دلیل اصلی آن اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

 

 حامدرضا اسماعیلی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت دراین‌باره به «شهروند» توضیح می‌دهد: مشکلاتی درسیستم‌های فنی سامانه‌ انتقال شهر تهران اتفاق افتاده بود که سبب قطع و اختلال در اینترنت بین‌الملل این شهر شده بود.

 

او همچنین درپاسخ به سوالی در مورد این‌که شهرهای دیگر نیز این مشکل را داشته‌اند یا نه؟ و آیا گیت‌وی‌های بین‌المللی ایران دچار مشکل شده بود؟ اعلام کرد: هیچ مشکلی در گیت‌وی بین‌المللی به وجود نیامد و تنها سامانه انتقال شهر تهران با مشکل خرابی برخی از دستگاه‌ها روبه‌رو شد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------