تداوم روند افزایش دمای هوای استان تهران در 72 ساعت آینده



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی

اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی وزش باد شدید موقتی در بخش های جنوبی استان، از افزایش دو تا چهار درجه ای دمای هوای استان در 72 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس این گزارش آسمان استان تهران امروز نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در بخش های جنوبی با احتمال وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

 

اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به روند افزایشی دمای هوای استان در سه روز آینده، بیشینه دمای هوای تهران(ایستگاه مهرآباد) در روز جاری را 20 درجه و برای روز جمعه 22 درجه اعلام کرده است.

 

دراین گزارش با اشاره به افزایش چهار درجه ای دمای هوا در برخی از مناطق استان تهران، بیشینه دمای هوای منطقه غرب تهران(چیتگر) در روز جاری 20 درجه و در روز جمعه 24 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

همچنین دراین گزارش، کمینه و بیشینه دمای هوای منطقه لواسان در امروز(چهارشنبه)6 و 14 درجه و در روز جمعه 6 و 18 درجه اعلام شده است.

 

براساس اعلام هواشناسی، از اواخر وقت امروز بتدریج شاهد کاهش میزان ابرناکی آسمان در سطح استان تهران خواهیم بود.

 

دراین گزارش، ورامین با 22 درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی یک درجه به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

 

وضعیت بارندگی نیز در این مدت در ایستگاه های آبعلی و لواسان هر کدام با 0.2 میلیمتر و دماوند با 0.01 میلیمتر را ثبت کرده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------