عضو شورای شهر اصفهان: موش‌ها به شهر حمله کرده‌اند



  اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  ,موش‌ها

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موش‌ها به شهر حمله کردند و لازم است توجه ویژه‌ای به دفع حیوانات موذی در سطح شهر شود.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، عباس حاج رسولیها امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: توجه به موضوع پدافند غیرعامل در اصفهان با توجه به صنایع مهمی که در این شهر وجود دارد بسیار ضروری است.

 

وی با اشاره به اهمیت رینگ های ترافیکی در اصفهان گفت: برای درک بهتر اهمیت رینگ سوم ترافیکی اصفهان کافی است یک ساعت این گذرگاه را ببندیم، عبور و مرور در شهر متوقف می شود؛ با توجه به اینکه رینگ سوم دیگر جوابگوی اصفهان نیست باید احداث رینگ چهارم در اولویت باشد و خوشبختانه شهرداری به احداث اتوبان های جدید توجه دارد. 

 

این عضو شورای شهر اصفهان هم چنین با اشاره به بودجه شهرداری در سال 1396 اضافه کرد: بحث گلوگاه‌ها در برخی ورودی محلات واقعا کلیدی است، برای نمونه در بسیاری از محلات منطقه یک ورودی ها باید اصلاح شود زیرا در صورتی که این گلوگاه اصلاح نشود مشکل ساز خواهد شد.

 

حاج رسولیها با اشاره به اینکه موش ها به شهر حمله کردند، خاطر نشان کرد: لازم است توجه ویژه‌ای به دفع موجودات موذی در سطح شهر شود.

 

وی با اشاره به موضوع مالیات ها گفت: هفته گذشته وزیر اقتصاد در اصفهان گفت که در موضوع مالیات اصفهان پایلوت است، اگر قرار است اصفهان پایلوت شود باید برای رفع مشکل بیکاری این شهر که در رأس معضلات است راهکارهایی ارائه شود زیرا بیکاری درشهر زیاد شده و به تبع آن آسیب های اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

 

این عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه رمز موفقیت شورا و شهرداری این است که باهم عمل کنند، ادامه داد: اعضای شورا، شهردار انتخاب را می‌کردند و این شهردار در این دوره چهارساله پاسخگو بود. این بحث که شهردار باید توسط مردم انتخاب شود عملکرد هر دو نهاد را با مشکل مواجه می کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------