مرز مهران بسته شد



افرادی که هنوز به سمت مرز مهران حرکت نکرده اند و یا در راه مهران هستند به چزابه و شلمچه مراجعه کنند. بین 7 تا 8 هزار نفر بصورت غیر مجاز در مهران حضور دارند که باعث بروز مشکل در مرز مهران شده اند.

  رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: هر زمان شرایط در مهران مهیا شد از طریق رسانه ها اعلام می کنیم تا زائران از مرز مهران عبور کنند ولی الان فقط افرادی که در مهران هستند از مرز عبور می کنند.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از  شبکه خبر،ذوالفقاری با اشاره بهاینکه، زائران اربعین به سمت چزابه و شلمچه بروند تاکید کرد: افرادی که هنوز به سمت مرز مهران حرکت نکرده اند و یا در راه مهران هستند به چزابه و شلمچه مراجعه کنند.  به گفته رییس ستاد مرکزی اربعین، بین 7 تا 8 هزار نفر بصورت غیر مجاز در مهران حضور دارند که باعث بروز مشکل در مرز مهران شده اند.

 

درارتباط تصویری با خبرنگاران صدا و سیما در مهران و شلمچه، رادپور در مرزمهران گفت: تا کنون تردد با روادید و ویزا در مرز مهران امکان پذیر بوده است و در این روزها در آستانه اربعین تردد به اوج خود رسیده است.

  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,مرز مهران بسته شد

نقیان در مرز شلمچه نیز گفت: با افتتاح بزرگ‌ترین پایانه مسافربری کشور با 7 هزار و 500 متر مربع  با حضور رئیس‌جمهور، به عنوان تنها مرز خروج زائران اتباع خارجی به عتبات عالیات ان، تا کنون  450 هزار نفر از این مرکزعبور کرده اند.

 

نقیان خبرنگار صدا و سیما در خصوص مراکز درمانی در مرز شلمچه گفت: مشاوره های مختلف بهداشتی به زائران داده می شود و برای هر دو طرف رفت و برگشت مهیاست و زائران  در صورت نیاز تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------