وزیر نیرو: امسال 780 هزار نفر تحت پوشش آب آشامیدنی قرار گرفتند



  اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی , وزیر نیرو

‌وزیر نیرو گفت: کار آبرسانی به 2000 روستای کشور تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

 ‌به گزارش ایسنا‌، چیت‌چیان در در مراسم افتتاح و بهره‌برداری 5 پروژه آبرسانی استان که شامل 11 روستا می‌شود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما آبرسانی به روستاهایی است که مولدترین اقشار ما در آنها سکونت داشته و در راستای توسعه کشور تلاش می‌کنند.

 

وی بیان کرد: وزارت نیرو 924 مجتمع آبرسانی روستایی را در دستورکار قرار داده است و این پروژه‌ها به سرعت در حال اجرا هستند.

 

این وزیر دولت یازدهم با اشاره به اعتبارات این وزارت، تصریح کرد: در سال 93، 200 میلیارد تومان، سال 94، 400 میلیارد تومان و 95، 2000 میلیارد تومان اعتبارات ما بوده که تحولی عظیم در این بخش را شاهد هستیم.

 

چیت‌چیان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بنا داریم کار آبرسانی به 2000 روستای کشور را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

 

وی با بیان اینکه در سال‎جاری 780 هزار نفر از ساکنین روستاهای کشور از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده‌اند، اضافه کرد: امروز به صورت همزمان 141 روستا در سه استان لرستان، کرمان و یزد از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند که جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر را شامل می‌شود.

 

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی در مجموع بیش از 50 هزار فرصت شغلی به وجود آورده که نقطه عطفی در راستای بحث اشتغال محسوب می‌شوند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------