اوحدی: زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی  ,سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز در کشور عراق اعتبار دارد، از زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند.

 به گزارش ایسنا، «سعید اوحدی» در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: حجم وسیعی از زوار، مرز مهران را برای تردد خود برگزیده‌اند و مسئولان امر نیز امکانات لازم را برای پذیرایی از آنان مهیا کرده‌اند و زوار به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند چون از ورود آنان به عراق ممانعت می‌شود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایطی در ایلام فراهم‌شده تا برای زوار به‌صورت یک‌روزه ویزا صادر شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

اوحدی با اشاره به اعتبار 20 روزه روادید در کشور عراق، گفت: باوجوداینکه حجم تردد زائران در مرز مهران سنگین و ازدحام جمعیت در این مرز نسبت به دیگر مرزهای کشور بیشتر است اما مرز از هر دو طرف رفت‌وبرگشت، در حال حاضر آزاد است.

 

رئیس سازمان حج و زیارت کشور  اضافه کرد: تمهیدات لازم برای سفر زوار به کربلای معلی اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

 

وی افزود: زائران به مدت دو هفته از مرز خارج می‌شوند و می‌خواهند در مدت سه روزبه کشور بازگردند که توصیه می‌کنیم به دلیل ازدحام جمعیت در سه روز پس از اربعین، برای بازگشت عجله نکنند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: در حال حاضر تردد در مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چزابه در جریان است، باوجود حجم کثیری از زوار اما ترافیک در مسیرهای سه‌گانه روان بوده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------