محدودیت های ترافیکی برخی از محورهای برون شهری تا اول آذرماه



  اخبارسیاسی ,خبرهای  اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , محدودیت های ترافیکی

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روزهای 26 آبان تا یکم آذرماه 1395 را در برخی از محورهای برون شهری کشور اعلام کرد.

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه ) تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه اول آذر ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموان پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز چهارشنبه 26 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یکشنبه آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یکشنبه آینده(سی ام آبان ماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 23 روز یکشنبه 30 آبان ماه از آب اسک به سمت تهران بصورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع اعلام شده است.

 

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه اینده از تهران به آمل و بالعکس مجاز نیست.

 

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه آینده از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

 

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 29آبان ماه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه آینده در این محور ممنوع است.

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 29 آبان ماه و از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه اینده در محور قدیم قزوین - رشت و بالعکس ممنوع خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------