رحمانی فضلی: برنامه‌ریزی لازم برای ورود زائران به کشور انجام شده است/ زائران برای بازگشت عجله نکنند



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی  , رحمانی فضلی

وزیر کشور با بیان اینکه برنامه ریزی مناسب برای ورود زائران به کشور انجام شده است از تمامی زائران اربعین خواست برای ورود به کشور عجله نکنند و زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

 به گزارش ایسنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در جریان بازدید از مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: مرزهای کشور برای ورود زائران آمادگی کامل دارند ولی تقاضا داریم مردم مدیریت شده و به تدریج وارد کشور شوند.

 

وی افزود: برای خدمات‌رسانی و اسکان مطلوب زائران در مسیر برگشت آنها از کشور عراق به داخل مرز مهران یک اردوگاه به استعداد ۵۰۰ تخته چادر برای اسکان اضطراری زائران برپا شده است.

 

رحمانی فضلی تاکید کرد: ۷۹ پایگاه امداد و نجات در راه های ارتباطی و مرزهای استان های ایلام و خوزستان ایجاد و به همراه تجهیزات خودرویی و نیروی انسانی در حالت آماده باش کامل با هدف خدمات رسانی به زائران هستند.

 

وزیر کشور یادآور شد: تعداد آمبولانس‌ها در مرزهای سه گانه مهران، چذابه و شلمچه به ۲ برابر افزایش یافته و به همت جمعیت هلال احمر ۶ فروند بالگرد نیز برای امداد هوایی و هلی برد نیرو در استان ایلام مستقرر شده است.

 

رحمانی فضلی با تاکید بر تقویت هر سه قرارگاه جمعیت هلال احمر در مرزهای سه گانه کشور اضافه کرد: برای امدادرسانی به هلال احمر استان لرستان آماده باش داده شده است

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------